Apžvalga
ZFORCE 1000 SPORT R
Kodėl rinktis ZFORCE 1000 SPORT R? Šis modelis turi daugiau nei 10 arklio galių daugiau nei ankstesnysis ZFORCE 1000 SPORT. Tačiau privalumų yra dar daugiau: pagerinta dinaminė važiuoklė, bagio spalvą atitinkantys ratlankių „beadlock” su 29 colių bekelės padangomis, patogus sportinis vairas, sportinės sėdynės ir atnaujintas 12,7 cm pločio ekranas.
Nuotraukoje atvaizduojama transporto priemonė gali neatitikti realaus produkto
Kaina 15 590€
Šią transporto priemonę galima registruoti Savivaldybėje (T1b kategorija) ir jos vairuotojas turi turėti teisę vairuoti TR2 kategorijos transporto priemones.
Specifikacijos
Tipas | Dviejų cilindrų V-Twin, skysčiu aušinamas, keturtaktis, 8-vožtuvų, SOHC |
Kubatūra | 963 cc |
Eiga x diametras | 91 × 74 mm |
Kompresija | 10.6:1 |
Sukimo momentas | 87 N•m / 6750 rpm |
Maksimali galia | 67 kW / 7750 rpm |
Degimas | ECU “BOSCH” |
Perdavimas | Variatorius “CVTECH” |
Kuro padavimas | EFI (įpurškimas) |
Ilgis x plotis x aukštis | 3020 × 1820 × 1850 mm |
Ratų bazė | 2285 mm |
Sėdynės aukštis | 395 mm |
Prošvaisa | 340 mm |
Svoris (pilnai paruošto t.y. su skysčiais ir degalais) | 690 kg |
Max. bagažinių krova | 350 kg |
Degalų bako talpa | 36.5 L |
Maksimalus greitis | 60 km/h |
Sėdimų vietų | 2 |
Spalvos | Oranžinė, smėlio |
Pavaros | L-H-N-R-P, 2WD/4WD/4WD su blokiruote |
Stabdžiai | Hidrauliniai, 4 stabdžių diskai |
Pakaba | Priekis: Dviejų svirčių nepriklausoma pakaba Galas: Nepriklausoma daugiasvirtė pakaba |
Amortizatoriai | Dujiniai |
Ratlankiai | Priekis: 14 x 7.0 AT, aliuminis; Galas: 14 x 7.0 AT, aliuminis |
Padangos | Priekis: 29 x 9 R14; Galas: 29 x 11 R14 |
Vairo stiprintuvas | Taip |
Funkcionalumas
Variklis
Variklis
963 cc dviejų cilindrų V-Twin, skysčiu aušinamas, keturtaktis, 8-vožtuvų, SOHC tipo variklis, kuriame naudojama elektroninė kuro įpurškimo sistema, jos dėka variklis išvysto 67 kw galią.
LED žibintai
LED žibintai
Tęskite savo smagią kelionę net ir saulei nusileidus su ryškiais, aiškiai apšviečiančiais LED priekiniais žibintais. ECE ir DOT patvirtinti automobilinio tipo LED priekiniai žibintai atrodo moderniai ir „ZFORCE 1000 Sport R“ visureigei transporto priemonei suteikia agresyvios išvaizdos. Šie priekiniai žibintai yra 80% ryškesni nei halogenai, todėl jie iš tikrųjų labai gerai apšviečia kelius naktį.
Sportinė sėdynė ir reguliuojama vairo padėtis
Sportinė sėdynė ir reguliuojama vairo padėtis
Sportinė sėdynė yra pritaikyta įvairiems vairuotojams, jos reguliavimo diapazonas siekia 96 mm. Vairo reguliavimo diapazonas siekia 110 mm, todėl vairuotojai papildomai gali susireguliuoti ir prisitaikyti kabiną pagal savo ūgį.
TFT spalvotas ekranas
TFT spalvotas ekranas
TFT (plonasluoksnių tranzistorių technologijos) spalvotas ekranas vienu piršto paspaudimu parodo keletą variklio svarbiausiųjų parametrų, be to turi skambučių indikatorių, susietą per „Bluetooth“ ryšį.
Nepriklausoma pakaba
Nepriklausoma pakaba
Keturių ratų nepriklausoma pakaba užtikrina nepriekaištingą kontrolę ir valdymą važiuojant nepaprastomis bekelės sąlygomis. „ZFORCE 1000 Sport R“ didelė pakabos eiga, kuri priekyje siekia 340 mm, gale – 395 mm, su 340 mm prošvaisa ir gerai veikiančiais pneumatinės pakabos amortizatoriais su reguliuojama spyruoklės apkrova skirti prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų.
Dviejų arba keturių varomųjų ratų galia
Dviejų arba keturių varomųjų ratų galia
Priekinėje ašyje yra elektroniniu būdu valdoma diferencialinės pavaros užrakinimo funkcija, kuri leidžia vairuotojui greitai ir lengvai pakeisti du varomuosius ratus į keturis ir atvirkščiai. Galinėje ašyje yra mechaniškai užrakinama sraigtinė riboto praslydimo diferencialinė pavara, skirta visą laiką išlaikyti optimalų sukibimą su kelio danga ir pagerinti važiavimo kokybę bekele.
EPS
EPS
„ZFORCE 1000 Sport R“ modeliuose yra įrengta elektroninė vairo stiprintuvo sistema, kuri leidžia tiksliai ir patikimai valdyti transporto priemonę važiuojant bet kokiu greičiu. Nepriekaištingai sureguliuota vairo stiprintuvo greičiui jautri sistema palengvina vairavimą važiuojant nedideliu greičiu, tuo pačiu užtikrina, kad transporto priemonė greitai reaguotų į vairo pasukimus ir būtų stabili važiuojant didesniu greičiu.
CVT
CVT
Dėl naujo bepakopės transmisijos (CVT) dizaino nebelieka šlapio tipo sankabos, dėl to efektyviai naudojamas didžiulis V2 tipo variklio sukimo momentas, kad greitis didėtų sklandžiai ir nepastebimai bei būtų išlaikytas geras sukibimas su kelio danga.
Gervė ir vilkimas
Gervė ir vilkimas
Būkite viskam pasiruošę keliaudami užkariauti gamtą. „ZFORCE 1000 Sport R“ transporto priemonėje yra įmontuota galinga traukimo gervė, traukianti krovinius iki 1588 kg. Standartiniu 5,08 cm ilgio vilkimo kabliu galima vilkti krovinį iki 250 kg, todėl atsiveria jūsų bekelės nuotykių galimybės.
EFI sistema
EFI sistema
Elektroninė kuro įpurškimo sistema (EFI) kartu su elektroniniu droselinės sklendės valdymu užtikrina tikslų degalų parametrų, nuo kuro lygio iki temperatūros pokyčių, matavimą besikeičiančiomis sąlygomis. Labai tiksliai kontroliuojamas kuro įpurškimas užtikrina švarų kuro sudeginimą, greitą droselio atsaką ir optimalų degalų naudojimo efektyvumą varikliui dirbant bet kokiomis apsukomis.
Dvigubas duslintuvo antgalis
Dvigubas duslintuvo antgalis
Dvigubas duslintuvo antgalis pastiprina variklio veikimą ir „ZFORCE 1000 Sport R“ transporto priemonei suteikia sportišką išvaizdą ir gerą variklio skambesį.
Įranga
TFT rodmenys, galiniai ir priekiniai LED žibintai, kablys su el. jungtimi, elektrinė gervė su plieniniu trosu, vairo stiprintuvas, šoninės durys, reguliuojamos sportinės sėdynės, reguliuojamas vairas, lengvo lydinio ratlankiai su „beadlock”, T1b registracija.
Kodėl pasitikėti CFMOTO keturračiais?
- CFMOTO – Keturračiais Lietuvoje prekiaujama nuo 2007 metų
- CFMOTO – Nuo 2009 metų daugiausiai Lietuvoje parduotų keturračių prekės ženklas
- CFMOTO – Vienintelis keturračių prekės ženklas Lietuvoje, kurio produkcijos priežiūrą galima atlikti mažiausiai 18 punktų visoje Lietuvoje
- CFMOTO – Tai rinkos lyderis Latvijoje, Lietuvoje, Švedijoje, Lenkijoje, Austrijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Kanadoje, Australijoje
- CFMOTO – Tai geriausių kainų bei daugiausiai galimybių siekiantis keturračių gamintojas