Apžvalga
U10 PRO HIGHLAND
U10 PRO motobagis iš naujo apibrėžia aukščiausios klasės UTV standartus, atveriant naują erą UFORCE šeimai. Šie modeliai, galingesni, pajėgesni ir pažangesni už savo pirmtakus, išsiskiria visiškai nauju, technologijomis aprūpintu bei tylesniu interjeru, rafinuotu eksterjero dizainu ir plačiu standartinių funkcijų sąrašu tiek darbui, tiek pramogoms.
Flagmanas HIGHLAND yra idealus pasirinkimas tiems, kurie transporto priemonę naudos esant įvairioms oro sąlygoms, nes šį U10 PRO versija turi sandarią uždarą kabiną.
Kaina 20 900€
Šią transporto priemonę galima registruoti Savivaldybėje (T1b kategorija) ir jos vairuotojas turi turėti teisę vairuoti B kategorijos transporto priemones arba TR1, TR2 teises.
Specifikacijos
Tipas | Trijų cilindrų, aušinamas skysčiu, keturtaktis, DOCH |
Kubatūra | 998 cc |
Sukimo momentas | 94.5 Nm / 6500 rpm |
Maksimali galia | 67 kW / 7250 rpm |
Degimas | ECU “BOSCH” |
Perdavimas | Variatorius – OmniDrive™ CVT |
Kuro padavimas | Bosch EFI (įpurškimas) |
Ilgis x plotis x aukštis | 2965 x 1625 x 1945 mm |
Ratų bazė | 2060 mm |
Prošvaisa | 330 mm |
Svoris (pilnai paruošto t.y. su skysčiais ir degalais) | 836 kg |
Max. bagažinių krova | 1585 kg |
Bagažinės talpa | 454 kg (869 × 1340 × 293 mm) |
Sėdimų vietų | 3 |
Degalų bako talpa | 45 L |
Maksimalus greitis | 60 km/h |
Spalvos | Raudona, kamufliažinė |
Pavaros | L-H-N-R-P, 2WD/4WD/4WD su blokiruote |
Stabdžiai | Hidrauliniai, 4 stabdžių diskai, su elektroniniu rankiniu stabdžiu |
Pakaba | Priekinė: Aukštą prošvaisą užtikrinanti A-formos svirtinė, nepriklausoma (eiga 28 cm) Galinė: Dviguba A-formos svirtinė, nepriklausoma (eiga 26 cm) |
Amortizatoriai | Tepaliniai su reguliuojama apkrova |
Ratlankiai | Priekiniai: 14×7.0 AT aliuminis; Galiniai: 14×8.0 AT aliuminis |
Padangos | Priekinės: 27 x 9-R14 Galinės: 27 x 11-R14 |
Vairo stiprintuvas | Taip |
Funkcionalumas
Trijų cilindrų variklis
Trijų cilindrų variklis
U10 PRO modelis aprūpintas 998 cm³ trijų cilindrų varikliu, išvystančiu 67 kW galią, kuris užtikrina maksimalų patvarumo ir našumo balansą kelyje. Skysčiu aušinamas keturtaktis variklis su VVT (kintamo vožtuvų laiko reguliavimo) sistema leidžia pasiekti aukštą sukimo momentą jau nuo žemų apsukų (3000 rpm) ir užtikrina tolygų veikimą. Maksimalus sukimo momentas – 64,5 Nm – pasiekiamas prie 6500 aps./min.
Važiuoklė ir pravažumas
Važiuoklė ir pravažumas
Nepriklausoma dviejų svirčių pakaba gale (eiga – 26 cm) ir A formos pakaba priekyje (eiga – 28 cm) su hidrauliniais amortizatoriais puikiai sugeria net didžiausius smūgius, todėl bagį lengva ir patogu valdyti net važiuojant bekele. Didesniam komfortui užtikrinti bagio prošvaisa siekia net 33 cm, kuri leis įveikti net pačius sudėtingiausius bekelės ruožus.
3 sėdimos vietos
3 sėdimos vietos
Erdvus bagio salonas talpina net tris žmones. Minkštos, tvirtos ir patogios, lengvai valomos dirbtinės odos sėdynės leis jums patogiai važiuoti U10 PRO bagiu. Dar didesniam komfortui užtikrinti galio vairo padėtį galėsite reguliuoti 41° kampu ir vairuotojo sėdynės padėti galėsite reguliuoti 15 cm.
LED žibintai
LED žibintai
Bagis aprūpintas LED žibintais, kurie užtikrina, kad būsite gerai matomi bet kuriuo paros metu. Ryškūs priekiniai LED žibintai puikiai nušvies kelią net ir pačiomis nepalankiausiomis oro sąlygomis.
MMI prietaisų skydelis su Audio aparatūra
MMI prietaisų skydelis su Audio aparatūra
Bagis turi 20 cm skersmens spalvotą jutiklinį MMI ekraną, kurio pagalba galėsite patogiai valdyti visas bagio funkcijas. Į bagio stogą įmontuoti kokybiškai skambantys garsiakalbiai.
NFC raktas su berakte užvedimo sistema
NFC raktas su berakte užvedimo sistema
Bagis turi išmanų NFC raktą, kuris leis transporto priemonę užvesti be rakto – pakaks jį turėti su savimi. Taip pat galima susieti savo išmanųjį telefoną su bagiu ir užvesti transporto priemonę naudojant telefoną per Bluetooth
Elektra valdomas krovinių skyrius
Elektra valdomas krovinių skyrius
Galinį krovinių skyrių dabar galėsite patogiai valdyti dviejų mygtukų pagalba (aukštyn ir žemyn). Norėdami išversti krovinį, jums tereikės paspausti vieną mygtuką, ir krovinių skyrius automatiškai pakils.
E-SHIFT sistema
E-SHIFT sistema
Paprasta mygtuku valdoma automatika (E-SHIFT sistema) naudoja valdymo modulius, leidžiančius sklandžiai perjungti visas pavaras: P (Parkavimas), R (Atbulinė), N (Neutralus), H (Aukšta) ir L (Žema).
Kai transporto priemonė įjungta ir yra H/L/R pavaroje, paspaudus akseleratoriaus pedalą, automatiškai atleidžiamas EPB (elektroninis stovėjimo stabdys), užtikrinant sklandų pajudėjimą.
Saugus parkavimas: perjungus į „Parkavimą“ arba išjungus variklį, automatiškai įsijungia stovėjimo stabdys, o EPB apsaugo nuo netyčinio atleidimo, kad transporto priemonė nepajudėtų.
Tempimo gervė ir didelė tempimo galia
Tempimo gervė ir didelė tempimo galia
U10 PRO bagis dabar turi net 1134 kg tempimo galią, o tempimo gervė su nailoniniu lynu gali ištempti iki 4500 lbs svorį.
Pilnai elektroninis valdymas
Pilnai elektroninis valdymas
Pilnai elektroninis valdymas – bagio pavaros perjungiamos mygtukų pagalba, o visos pagrindinės funkcijos patogiai valdomos mygtukais arba naudojant 20 cm skersmens jutiklinį MMI ekraną.
Pilna dugno apsauga
Pilna dugno apsauga
U10 PRO bagis orientuotas į aktyvų darbą, todėl visą jo dugną dengia tvirto plastiko apsauga, kuri užtikrina saugų bagio darbą net ir pačiose atšiauriausiose vietose.
Asistavimo ir komforto sistemos
Asistavimo ir komforto sistemos
Patogiam važiavimui užtikrinti bagis turi EPS vairo stiprintuvą su „Progressive EPS“ sistema, kurios dėka bagio vairas sukasi itin lengvai, tuo pačiu užtikrinant papildomą vairo stabilumą.
Nepertraukiamam darbui bagis turi du važiavimo režimus: „Work“ ir „Normal“.
Bagis taip pat aprūpintas elektronine nuokalnės sistema, kuri suteikia papildomo stabilumo važiuojant stačiomis nuokalnėmis.
Bagio kabinoje įrengta 12V ir USB greito krovimo jungtys. 12V greito krovimo jungtį rasite ir galiniame krovinių skyriuje.
Elektroninis stovėjimo stabdis (EPB)
Elektroninis stovėjimo stabdis (EPB)
Elektroninis stovėjimo stabdys (EPB) leidžia vartotojams susitelkti į darbą, nesukant galvos dėl parkavimo procedūrų. Nesvarbu, ar trumpam sustojama, ar baigus dieną parkuojama lauke, EPB užtikrina patikimą ir nuolatinę stabdymo jėgą, taip didindamas bendrą transporto priemonės saugumą ir vairuotojo komfortą.
Kai transporto priemonė įjungta ir yra H/L/R pavaroje, paspaudus akseleratoriaus pedalą, EPB (elektroninis stovėjimo stabdys) automatiškai atleidžiamas, užtikrinant sklandų judėjimą.
Uždara kabina
Uždara kabina
U10 PRO Higland versijos bagis turi sandarią uždarą kabiną, kuri suteikia papildomo komforto. Dar didesniam patogumui užtikrinti šoniniai langai valdomi elektra. Taipogi priekinį stiklą galėsite pakelti ir nuleisti vieno mygtuko paspaudimu.
Komfortas yra svarbu, tačiau reikia nepamiršti ir geros išvaizdos, todėl kabinos durys nudažytos bagio kėbulo spalva.
Valytuvai
Valytuvai
Priekinis stiklas turi valytuvą su stiklo apiplovimo funkcija. Viską galėsite patogiai valdyti mygtukų pagalba salono centrinėje konsolėje.
Įranga
Spalvotas MMI liečiamas ekranas, galiniai ir priekiniai LED žibintai, reguliuojama vairuotojo sėdynė, kablys su el. jungtimi, elektrinė gervė su nailoniniu lynu, garso aparatūra, beraktė užvedimo sistema, elektra vartomas krovinių skyrius, lengvo lydinio ratlankiai, 12V ir USB krovimo jungtys, Bluetooth telefono sąsaja, du važiavimo režimai, nuokalnės stabdymo sistema, Apple CarPlay, uždara kabina, valytuvai, el. langai, T1B registracija.
Kodėl pasitikėti CFMOTO keturračiais?
- CFMOTO – Keturračiais Lietuvoje prekiaujama nuo 2007 metų
- CFMOTO – Nuo 2009 metų daugiausiai Lietuvoje parduotų keturračių prekės ženklas
- CFMOTO – Vienintelis keturračių prekės ženklas Lietuvoje, kurio produkcijos priežiūrą galima atlikti mažiausiai 18 punktų visoje Lietuvoje
- CFMOTO – Tai rinkos lyderis Latvijoje, Lietuvoje, Švedijoje, Lenkijoje, Austrijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Rusijoje, Kanadoje, Australijoje
- CFMOTO – Tai geriausių kainų bei daugiausiai galimybių siekiantis keturračių gamintojas