Apžvalga

800MT Explore

800MT Explore tai naujausia CFMOTO 800MT motociklo versija. šis motociklas atnaujintas ne tik vizualiai, tačiau įgijo daugiau galios, bei turi daugybę priedų ir funkcionalumų, kurie jūsų keliones paves dar malonesnėmis.
Naujasis modelis turi patobulintą traukos kontrolės sistemą, bei didelį 8 colių ekraną su Bluetooth Apple CarPlay sąsaja. Papildomam saugumui užtikrinti motocikle įdiegta aklos zonos perspėjimo sistema, abiejų krypčių (quick-shift) bėgiu perjungimas su CF-SF praslystanti sankaba. Ir daugybė kitų privalumų, kuriuos gausite kartu su standartine įranga.

Kaina 11900€

Specifikacijos

Tipas Dviejų cilindrų Inline, skysčiu aušinamas, keturtaktis, 8 vožtuvų DOCH
Kubatūra 799 cc
Eiga x diametras 88 × 65.7 mm
Kompresija 12.7:1
Sukimo momentas 77 N•m / 7500 rpm
Maksimali galia 67 kW (89.8 AG) / 9000 rpm
Degimas ECU “BOSCH”
Pavaros 6
Sankaba Šlapia, praslystanti
Akseleratoriaus sklendė Elektrinė
Važiavimo rėžimai Sportinis, lietaus, bekelės, universalus
Kuro padavimas EFI (įpurškimas)

Ilgis x plotis x aukštis 2234 x 853 x 1277 mm
Ratų bazė 1531 mm
Sėdynės aukštis ≤825 mm
Prošvaisa ≥190 mm
Svoris (pilnai paruošto t.y. su skysčiais ir degalais) ≤231 kg(be daiktadėžių)
Degalų bako talpa 19 L
Spalvos Balta, juoda

Pakaba Priekis: teleskopinė versto tipo šakė KYB, 160mm eigos, reguliuojama;
Galas: KYB, 150mm eigos, reguliuojama.
Stabdžiai Prieki: Dvigubi, hidrauliniai J. JUAN, 320mm, ABS;
Galas: Viengubas hidraulinis J. JUAN, 260mm, ABS.
Ratlankiai Priekis: R19 , Stipininiai;
Galas: R17, Stipininiai.
Padangos Priekis: Michelin, 110/80 R19;
Galas: Michelin, 150/70 R17;

Funkcionalumas

Variklis

Variklis

CFMOTO 800MT aprūpintas, su KTM pagalba sukurtu, 799cc skysčiu aušinamu dviejų cilindrų varikliu, išvystančiu 70 kW galią ir sugeneruojančiu 75 Nm sukimo momentą. 800MT siūlo puikų variklio našumas. Verta paminėti, kad variklyje įmontuotas 75 laipsnių darbinis velenas, kuris sukuria V-Twin variklio žemų apsukų traukos charakteristikas. Dėl kompaktiško variklio dydžio šis yra arčiau kelio dangos taip pagerindamas motociklo valdymą.

Bi-directional quickshifter

Bi-directional quickshifter

Kartu su “bi-directional quickshifter” sistema, vairuotojui sankabą tereiks naudoti parkuojant motociklą bei norint jį užkurti. Paprastas ir greitas pavarų perjungimas leis susikoncentruoti į kelią ir jo teikiamus įspūdžius.

Padangų slėgio davikliai

Padangų slėgio davikliai

Vairuotojui suteikta galimybė patikrinti padangų slėgį meniu ir aptikti pokyčius bet kuriuo kelionės metu.
Taip pat galimas padangų slėgio koregavimas, norint prisitaikyti prie skirtingų kelio ruožų ir užtikrinti pravažumą.

”CF-SC” praslystanti sankaba

”CF-SC” praslystanti sankaba

”CF-SC” praslystanti sankaba užtikrina pavarų perjungimo sklandumą, tuo pačiu saugodama motociklo variklį nuo žalos, kurią daro žemesnės pavaros permetimas. Taip suteikiamas dar komfortiškesnis bei saugesnis motociklo valdymas.

Stipininiai ratlankiai

Stipininiai ratlankiai

CFMOTO 800MT Explore aprūpintas “cross-spoke” stipininiais ratlankiais, didinantys pasipriešinimą kelio nelygumams ir mažinantys rato svorį. Kelionės metu šie ratai susidoroja su sudėtingomis kelio sąlygomis bei pasižymi nesudėtingu taisymu esant būtinybei.

Vairo stabilizatorius

Vairo stabilizatorius

Nelygi kelio danga dažnai sukelia nepatogumų vairuotojui, staigūs pakilimai bei nusileidimai gali daryti žalą motociklo pakabai. Stabilizatorius padeda vairuotojui išvengti nuovargio, vairą išlaikyti tiesioje padėtyje kaip ir motociklui padeda susidoroti su sudėtinga kelio danga gausia akmenų bei nelygumų taip apsaugantis motociklo pakabą.

J. Juan stabdžiai

J. Juan stabdžiai

Juan 320mm priekiniai dviejų diskų stabdžiai su keturių stūmoklių radialiniais stabdžių cilindrais. Galiniai stabdžiai taip pat J. Juan 260mm vieno disko bei dviejų stūmoklių stabdžių cilindru. Stabdymo efektyvumas yra pirmaujantis pramonėje.

Kuro bakas

Kuro bakas

19-os litrų talpos kuro bakas suteikia daugiau pasitikėjimo ilgose kelionėse. Kuro bakas turi trimatį dizainą, kuris ergonomiškai pasitarnauja stabilumu tiek stovint, tiek sėdint važiavimo metu.

Apsauginiai lankai

Apsauginiai lankai

CFMOTO 800MT Explore standartiškai komplektacijoje turi originalius apsauginius lankus, kurie visiškai atitinka kelių taisykles. Apsauginiai lankai yra unikaliai integruoti į priekinės dalies dizainą, kas suteikia išskirtinę ir galingą išvaizdą, kuri maksimaliai apsaugo degalų baką, priekinį ir pagrindinį rėmus.

ABS

ABS

CFMOTO 800MT Explore posūkių ABS sistema kontroliuoja galią ir stabdymo jėgą posūkiuose.
Užtikrina maksimalų stabilumą ir sukibimą net ir staigaus stabdymo atveju.

Kruizo kontrolė

Kruizo kontrolė

Greičiui esant 40km/h virš ketvirtosios pavaros, vairuotojui pasirinkus autopiloto funkciją, galimas greičio didinimas bei mažinimas naudojantis RES ir SET valdymo mygtukais. Maksimalus greitis naudojant autopilotą – 120km/h. Su šios funkcijos pagalba, vairuotojas galės palaikyti stabilų greitį nenaudojant akseleratoriaus. Visa tai užtikrins patogumą kelionės metu, sumažins nuovargio riziką bei padidins ekonomiškumą pašalinant nereikalingus greičio pokyčius.

Bluetooth telefono sąsaja

Bluetooth telefono sąsaja

Motociklas palaiko Apple CarPlay. Be to liečiamas motociklo ekranas palaiko Bluetooth telefono sąsaja, leidžiant motociklo funkcijas valdyti balsu ir perduoda navigacijos informaciją.

T-BOX išmanioji sistema

T-BOX išmanioji sistema

T-BOX išmanioji sistema turi integruotą 4G modulį, kurio pagalba realiu laikų galėsite matyti motociklo poziciją.  6D sensoriaus pagalba matysite visas pagrindines motociklo funkcijas, nuvažiuotą atstumą, nuvažiuotus maršrutus, pasiektą maksimalų greiti ir kitą statistinę informaciją. Visą tai patogiai galėsite stebėti mobilaus telefono programėlėje.

KYB amortizatoriai

KYB amortizatoriai

Motociklo priekyje sumontuota KYB versto tipo teleskopinė šakė suteikianti geresnį valdymą. Kelioninio vairavimo reikalavimams pasiekti, priekinės pakabos eiga siekia 160mm. 20-ies žingsnių apkrovos, suspaudimo ir atšokimo reguliavimas – galinės pakabos eiga siekia 150mm. Visą tai 800MT suteikia užtikrintumo ir stabilumo įvairiuose kelio ruožuose.

Šakių vamzdžiai, apsaugoti plastiku, integruotu į priekinio rato gaubtą, užtikrinant didesnę apsaugą.

Michelin padangos

Michelin padangos

CFMOTO 800MT Explore aprūpintas Michelin daugiafunkcinėmis nekamerinėmis padangomis bei stipininiais ratlankiais. Priekinio rato matmenys 110/80 R19, galinio – 150/70 R17.

Dėka kokybiškos gumos sudėties bei griežtos kokybės kontrolės padangos turi puikų atsparumą dilimui, sukibimą asfaltuotuose ir neasfaltuotuose keliuose ir yra visiškai tinkamos ilgoms kelionėms.

Daiktadėžės

Daiktadėžės

Vandeniui bei dulkėms atsparios šoninės daiktadėžės vairuotojui suteikia 63 litrų talpą (35L ir 28L). Daiktadėžių vidaus dangai suteiktas atsparumas nuo įbrėžimų, šios dėžės tvirtai laikosi ant tvirtinimų tačiau esant poreikiui gali būti nesudėtingai nuimamos nuo motociklo.

Viršutinė, taip pat dulkėms ir vandeniui atspari aliumininė daiktadėžė vairuotojui suteikia dar 6 litrus talpos. Vidus taip pat išklotas nuo įbrėžimų atsparia danga. Standartinėje komplektacijoje motociklas vairuotoją pasiekia kartu su nerūdijančio plieno laikikliais, užtikrinančiais nesudėtingą montavimą ant motociklo.

Įranga

Stipininiai ratlankiai, padangų slėgio davikliai, galiniai LED žibintai, priekiniai automatiniai LED žibintai, LED automatiniai posūkiai, LED rūko žibintai, TFT  spalvotas liečiamas prietaisų skydelis, Bluetooth telefono sąsaja su Apple CarPlay,  traukos kontrolės sistema (TC), aklos zonos perspėjimo sistema (BSD),  galinio atsitrenkimo sistema (RCW),  USB jungtis, rankų apsaugos, šildomos rankenos, šildoma vairuotojo sėdynė, dugno apsauga,  priekinis stiklas, kruizo kontrolė, vairo stabilizatorius, dviejų krypčių “quickshifter” greitas pavarų perjungimas, praslystanti sankaba, apsauginiai lankai, KYB amortizatoriai, daiktadėžių tvirtinimai su trimis aliuminėmis daiktadėžėmis.

Kodėl pasitikėti CFMOTO motociklais?

  • CFMOTO – Keturračiais Lietuvoje prekiaujama nuo 2007 metų
  • CFMOTO – Moto techniką gamina nuo 1992 metų
  • CFMOTO – Vienintelis moto technikos prekės ženklas Lietuvoje, kurio produkcijos priežiūrą galima atlikti daugiau nei 18 punktų visoje Lietuvoje
  • CFMOTO – Tai rinkos lyderis Latvijoje, Lietuvoje, Švedijoje, Lenkijoje, Austrijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Kanadoje, Australijoje
  • CFMOTO – Tai geriausių kainų bei daugiausiai galimybių siekiantis moto technikos gamintojas

CFMOTO 800MT Touring motociklui suteikiama 3 metų gamintojo garantija be ridos ribojimų.

14000 km kelionė su CFMOTO 800MT Touring

Keliautojas Karolis Mieliauskas iškėlė sau iššūkį su motociklu CFMOTO 800MT Touring pasiekti piečiausią žemyninės Indijos vietą. Taip gimė projektas „Ten, kur baigiasi žemė“ ir per pusantro mėnesio nuo Vilniaus pasiekė piečiausią žemyninės Indijos vietą – Kanjakumari miestą ir čia esantį Komorino kyšulį. „Kanjakumari – simboliškas taškas, dažnai vadinamas vieta, kurioje baigiasi žemė. Ši vieta apsupta vandens: čia susitinka Indijos vandenynas, Arabijos jūra ir Bengalijos įlankos vandenys, žymi įspūdingais saulėtekiais ir saulėlydžiais, kuriuos galima stebėti iš tos pačios vietos. Turbūt ne veltui Kanjakumari buvo pasirinkta kaip vieta, kurios pakrantėje į jūrą buvo paleisti Mahatmos Gandžio palaikai“, – pasakojimą pradeda keliautojas.
Žiūrėkite visus Ten, kur baigiasi žemė epizodus.

Nuo Helsinkio iki Nordkapo su CFMOTO 800MT Touring

Nuo Helsinkio iki Nordkapo arba antras kartas nemeluoja! Keliautojas Karolis Mieliauskas, praeitais metais sėkmingai įveikęs Italijos kalnus bei pasiekęs tolimąją Indiją, šįkart siūlo kartu pasigrožėti šiauriausia Europos vieta ir pasimėgauti lediniu (tikrąją to žodžio prasme) kraštovaizdžiu. „Baltic to Arctic 2“ – tai projektas, kurio metu keliautojas Karolis Mieliauskas motociklu CFMOTO 800MT Touring planuoja įveikti beveik du tūkstančius kilometrų, važiuodamas nuo Helsinkio iki Norvegijos pakraštyje esančio Nordkapo. Maršrutas drieksis per rytinę Suomijos dalį, nuotykių ieškant ne plačiuose greitkeliuose, o kvapą gniaužiančiuose skandinaviškuose keliukuose. Tai jau antrasis Karolio Mieliausko bandymas pasiekti tolimiausią šiaurę, todėl projektui simboliškai suteiktas „Baltic to Arctic 2“ vardas. Prieš kelis metus keliautojui šį maršrutą įveikti su keturračiu CFMOTO CFORCE 1000 sutrukdė karantino apribojimai – tuomet kelionės metu Norvegijos sienos buvo pilnai uždarytos ir keliautojui galutinio maršruto pasiekti nepavyko. Karolis lengvų kelių neieško, tad šiauriausią Europos tašką šį kartą ketina pasiekti jau dviračiu motociklu.

Žiūrėkite visus „Baltic to Arctic 2″ epizodus, mūsų uotube kanale, paspaudę šią nuorodą.

Galerija



REGISTRUOKIS BANDOMAJAM VAŽIAVIMUI!

Išbandyk CFMOTO dabar!